17/10 ST WDZ/Sportclub’25 D2 – SV Geuldal D1 (1-5)

Geschreven op donderdag 29 oktober 2015 00:46 door SV Geuldal.

We begonnen niet best aan de wedstrijd. Het spel ging van de ene kant naar de andere. we hadden wel veel kansen maar de bal wou er niet in. Uiteindelijk was het doelpunt toch gescoord door Milan 0-1 dus. De eerste helft was niet heel spannend. We gingen rusten met een 0-1 voorsprong. De 2e helft begon goed we werden eindelijk wakker. Al snel kwam ook de 0-2 die gescoord was door Ivo. We gingen goed verder waardoor Milan het doel nog 2 keer wist te vinden 0-3 0-4. Ook na deze 2 goals vonden we het niet genoeg. Dus prikte Scott ook nog eens de 0-5 binnen. WDZ gaf niet zomaar op na een mooie actie trok Dave aan de noodrem en haalde de rechtsbuiten neer. PENALTY!!! Gaf de scheids aan. De penalty werd mooi ingeschoten 1-5. De scheids floot af. WDZ- Geuldal 1-5.

Wedstrijd verslag: Tim Möller
Man of the match: Milan na 3 prachtige goals. en liet zich zoals altijd niet weg duwen