18-05-2015 ST Partij/RKMVC D1G – SV Geuldal D1 (2-2) 2-5

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 25 april 2015 18:41 door SV Geuldal.

We Hadden vandaag een (late) wedstrijd tegen partij. We begonnen de wedstrijd goed en we kwamen snel door Ivo op een 0-1  voorsprong helaas kwamen ze terug op een 1-1 en een 2-1 alsnog bleven we door zetten en gingen we de rust in met een 2-2 gelijkstand door Milan. Na de rust hadden we misschien wel de beste tweede helft van het seizoen gespeeld. We scoorde al weer best snel met de tweede goal voor Ivo. Toen kregen we een corner en Scott draaide hem in. De wedstrijd was beslist. Daarna kon Milan nog met een goed geschoten bal in de hoek zijn tweede maken. Het was voorbij dus scheids gaf een eindsignaal. We hadden gewonnen! Met een totale uitslag van 2-5. Is de tweede plaats al zeker of kan berg ons wat laten zien we kijken wel!

Scott