1e SV Geuldal sponsor avond een succes!

Geschreven op zaterdag 23 april 2016 19:24 door Ralph Souren.

Jongstleden woensdag vond de eerste sponsoravond plaats van SV Geuldal. We waren hiervoor te gast bij één van onze trouwe relaties de Brand Bier Brouwerij te Wijlre.

Na een gezellige ontvangst met koffie en Limburgse vlaai opende onze voorzitter Frans Souren de avond met een prachtige kijk op de rol die wij als vereniging hebben in de leefbaarheid van twee prachtige dorpen. Het voetbal verbindt ons natuurlijk maar het is zoveel meer dan dat.

Aansluitend werden we door twee toegewijde gidsen van de Brand meegenomen in de wereld van het bier waar Limburg trots op is. Een mooie kijk binnen een bedrijf dat al honderden jaren zijn roots heeft liggen in onze mooie omgeving. En het zouden ondernemers niet zijn als ze ook niet nog enkele tips in huis hadden voor de brouwerij om hun kwaliteit nog meer tot uiting te brengen.

Na deze beleving wist Sef Vergoossen (trainer van o.a.: PSV, Roda, MVV) de genodigden te boeien met enkele mooie voetbalverhalen en meer. Zo liet hij zien hoe belangrijk het is om een goed plan te hebben voordat je aan iets begint, maar vooral ook om je niet zo snel van de wijs te laten brengen als het even tegenzit. Overtuigd zijn van je eigen kunnen en vooral ook duidelijk zijn en met twee benen op de grond blijven. Iets dat goed aansluit op het gedachtegoed van onze sponsoren en SV Geuldal lijkt ons.

De avond werd afgesloten in het proeflokaal van de Brand, het welbekende Kelderke! Waar, onder het genot van glaasje bier nog gezellig nagepraat kon worden en nog menig voetbal anekdote de revue passeerde. Kortom een geslaagde avond!

We willen vooral de Brand Bier en in het bijzonder Bart Jansen bedanken voor de gastvrijheid, Sef Vergoossen voor zijn inspiratie, Jacques Janssen voor het verstevigen van de innerlijke mens en vooral alle sponsoren voor hun aanwezigheid.

Met jullie kijken we al uit naar onze volgende editie!

Sponsorcommissie SV Geuldal