2x klein verlies + 2x grote winst = 1 groot succes.

Geschreven op dinsdag 19 april 2016 21:26 door Andre Rompen.

Vandaag staat de wedstrijd tegen BMR op het programma, hier hebben in de wintercompetitie ook tegen gespeeld. In de zaal in Gulpen werd destijds met nipte cijfers verloren. Eens kijken wat de manschappen van Geuldal vandaag op de mat brengen.

Team: Stan, Gabriel, Luca, Yousef en Justin

1e wedstrijd:

Vanaf de eerste minuut staat het vizier van de mannen naar voren en is er weinig aandacht voor het verdedigen. Dit laatste resulteert in een snelle en onnodige achterstand van 0-4. De mannen rapen alle moed bij elkaar en weten terug te komen naar 3-4. Bij iedereen is er weer hoop op een gelijk spel en mogelijk een overwinning. Geuldal heeft het meeste balbezit en heeft het overwicht echter staan paal en ligt de lat in de weg. Dan is er een uitbraak van BMR en wordt er met nog 1 minuut te spelen de beslissende 3-5 gescoord. Onnodig verlies, maar een leer voor de volgende keer.

Team: Fenna, Max, Julian, Mik, Stijn en Niek.

1e wedstrijd:

Al direct van het eerste fluitsignaal gaan de oranje/rode in de aanval en lijkt het ook een makkelijke match te worden. De ene na de andere goal wordt gescoord met een loepzuivere hattrick van Mik.

Het spel speelt zich af op de helft van BMR, met af en toe wat kluitjesvoetbal. Echter weten de mannen van BMR toch nog 2x te scoren echter is dit gezien de voorsprong niet verontrustend. Er wordt dan ook met ruime cijfers gewonnen 8-2.

Na de 12 min speeltijd en blessuretijd wordt er genoten van de overheerlijke ranja uit de kantine.

Team: Stan, Gabriel, Luca, Yousef en Justin

2e wedstrijd:

Net als hun teamgenoten schiet ook dit team goed uit de startblokken na de drinkpauze. Ook hier is het beeld eenzijdig en is op de helft van BMR te doen. Na de diverse kansjes weten de mannen goed het doel te vinden. De ene na de andere aanval wordt goed afgesloten met een doelpunt. Het verdedigen wordt wederom vergeten echter in deze match ook niet echt nodig gezien de 8-0 voorsprong. Met nog 5 minuten op de klok wordt er uiteindelijk nog 2x gescoord en incasseren we nog een tegengoal. Eindstand 10-1.

Team: Fenna, Max, Julian, Mik, Stijn en Niek.

2e wedstrijd:

Het lijkt wel een kopie van de eerste wedstrijd wat de uitslag betreft. Een goed spelend BMR weet het doel weer 5x te vinden tegen 3 doelpunten van Geuldal. Er wordt goed samengespeeld helaas kan dit niet worden omgezet in doelpunten Jammer!

Einduitslag 24-13

Jullie hebben allemaal super gevoetbald en dat is ook wel te zien aan het aantal gescoorde doelpunten, echter de verdediging blijft wel belangrijk. Tot slot nog een quote: Er is geen succes te behalen in een training, maar zonder training is er geen succes!

Tot Maandag!