E1 vol goede moed naar Polaris

Geschreven op maandag 11 april 2016 15:52 door SV Geuldal.

Afgelopen zaterdag vertrokken we met zijn allen vol goede moed naar Malberg om de 5e competitiewedstrijd te spelen tegen RKVVL/Polaris.

Het zal een belangrijke wedstrijd gaan worden die van invloed zal zijn op de eindrangschikking dit seizoen.

Aangezien we eerder een wedstrijd verloren tegen Scharn moesten we vandaag toch echt winnen om nog kans te maken op een goed eindresultaat. Dat betekend dan ook dat we aanstaande zaterdag de seizoenskraker thuis, evenals afgelopen seizoen wederom tegen oranjeboys ook moeten zien te overwinnen.

Aangekomen in Malberg zagen we toch wel vrij ontspannen gezichtjes van onze spelertjes. Na een korte warming-up en peptalk waren we vastbesloten te gaan winnen. We openden de wedstrijd dan ook meteen na 2 minuten met een 0-1 voorsprong en binnen 5 minuten de 0-2. Er werd super gespeeld. Mooie combinaties. Daar waar hier en daar eerder nog veel gepingeld werd, zagen we vandaag het tegenovergestelde met super resultaat als gevolg. De rust werd dan ook bereikt met een ruime voorsprong van 2-4.

Na de rust leek het een beetje in te zakken maar er werd toch druk gehouden. Met hier en daar wat schoonheids foutjes was het een klasse wedstrijd waar hard werd gewerkt. Eindstand 3-6

Met een goed gevoel werd huiswaarts gekeerd richting het Geuldalse.

Deze week gaan we goed trainen en ons voorbereiden op de kraker SV Geuldal- Oranje boys.