A1 en C1 SV Geuldal ook kampioen

Geschreven op woensdag 23 december 2015 11:37 door SV Geuldal.

In een mooie ambiance met veel publiek en de aanwezigheid van alle andere kampioenen speelden de A en C hun kampioens-wedstrijd.

Gisteren zijn ook onze A en C jeugd elftallen kampioen geworden in de najaars competitie van de KNVB. Dat werd gevierd met een kampioenswedstrijd tussen beide elftallen. Daar bij aanwezig waren ouders, opa’s en oma’s, vrienden maar ook alle andere jeugd kampioenen die we dit najaar bij SV Geuldal hebben mogen verwelkomen.

Onder leiding van onze ‘schiri’ Ger Knops en met bengaals vuurwerk werd de wedstrijd op het ‘scherpst’ van de snede gespeeld en vielen er een paar prachtige doelpunten waarbij die van Rik en Max de mooiste waren. Aansluitend zorgde DJ Luc voor een heerlijk feestje in de kantine.

Jongens proficiat met deze prestatie.

SV Geuldal  jeugd-kampioenen2015 073
SV Geuldal  jeugd-kampioenen2015 056