Afscheid Petra Bemelmans als bestuurslid

Geschreven op vrijdag 10 juli 2020 08:24 door Bart Schrouff.

Afgelopen dinsdag hebben we als bestuur afscheid genomen van Petra Bemelmans als bestuurslid van onze vereniging. Petra heeft ruim 8 jaar deel uitgemaakt van het bestuur van SV Geuldal en voorheen vv Wijlre. De accommodatie in Wijlre was het aandachtspunt van Petra en zij onderhield in deze functie de contacten met de gemeente Gulpen-Wittem en de diverse bedrijven die verantwoordelijk waren voor het gebouw en de velden. We willen Petra hartelijk danken voor de positieve inbreng gedurende deze periode en haar inzet voor onze vereniging. We zijn nog op zoek naar een vervanger voor Petra en we zouden het toejuichen als een we weer een vrouwelijk bestuurslid kunnen toevoegen aan het bestuur. Heb je interesse, schroom niet en meld je bij een van de andere bestuursleden.