Algemene Ledenvergadering SV Geuldal 25 juni aanstaande

Geschreven op dinsdag 20 april 2021 21:58 door Frans Souren.

Beste leden

Vrijdag 25 juni is er na bijna 2 jaar weer een ALV. Een belangrijke ALV.
Noteer daarom alvast deze datum (20.30u) in je agenda.
Plaats zal nog bekend gemaakt worden. Deze hangt ook af van het aantal personen wat tzt vergaderen mag.

Naast de gebruikelijke onderwerpen een drietal zeer belangrijke:

/1/ Wij zijn zeer verheugd met het feit dat we een vertrouwenspersoon voor de club kunnen presenteren.

/2/ Bestuursleden.
Iedere ALV vragen we weer voor kandidaten voor in het bestuur. De nood is nu echt heel hoog.
Omdat wellicht een bestuursfunctie afschrikt, kun je je ook opgeven voor een taak waarbij je dan er wel/niet voor kiest om eens een jaar mee te lopen in het bestuur.
ECHTER : er zullen mensen bij moeten komen die wat taken op zich gaan nemen.
MELD JE DAAROM AAN BIJ EEN VAN DE BESTUURSLEDEN als je SV GEULDAL mee de toekomst in wilt leiden.

/3/ Accommodatie
De laatste 3 jaar hebben we als club ingezet op een nieuwe plek voor SV Geuldal. Er zijn een tweetal onderzoeken gedaan de laatste 18 maanden. Het proces en “hoe verder?” willen we met jullie bespreken. De precieze vorm waarin we dit gaan doen volgt nog.

Gelukkig zijn we weer een aantal maanden aan het trainen en volgen er weer meer vrijheden, zodat we binnenkort wellicht weer wat wedstrijden kunnen gaan plannen.

Groeten Frans