B1 nog één wedstrijd verwijdert van kampioenschap.

Geschreven op vrijdag 18 december 2015 20:35 door SV Geuldal.

Gisteravond werd in Margraten de voorlaatste wedstrijd van dit jaar gespeeld, RKVVM/Sibbe B1 was onze tegenstander. Deze wedstrijd was verplaatst nadat enkele weken geleden deze wedstrijd helaas wegens een ongeval werd gestaakt. Wij als B1 van SV Geuldal wensen de geblesseerde speler in ieder geval veel beterschap toe!

Om 20:00 werd er dus afgetrapt in Margraten, de eerste 10 minuten had Geuldal het moeilijk maar echte kansen kreeg RKVVM niet. Na ongeveer een kwartier kwam Geuldal wat beter in het spel en kwam het ook gauw op voorsprong. Denys kwam opeens vrij voor de keeper en schoot verwoestend raak, 1-0 (Geuldal speelde officieel thuis). Daarna lag de verdediging van RKVVM helemaal open en scoorde Geuldal binnen de 5 minuten nog 2 keer. Kylian en opnieuw Denys wisten Geuldal op 3-0 te zetten. Daarna ging het weer wat moeizamer aan de kant van Geuldal, maar RKVVM was gewoon niet bij machten om het Geuldal echt moeilijk te maken. Voor de rust wist Geuldal toch nog 2 keer te scoren. Casper wist als rechtsback voor de 2de keer dit seizoen te scoren door een voorzet van Kylian binnen te tikken en verder wist Denys, die in een uitstekende vorm verkeert, zijn hattrick te voltooien. Een zeer mooie 5-0 ruststand dus voor Geuldal.

In de 2de helft wisselden zich steeds sterke fases van Geuldal met minde fases van Geuldal, maar achterin stond het als een huis waardoor RKVVM niet wist te scoren. Er vielen nog 2 doelpunten, Denys maakte zijn 4de van de wedstrijd door de bal keihard erin te rammen en Stan had het slotakkoord met een intikker uit een vrije trap.

Een mooie 7-0 overwinning dus voor de B1 en nu er rest nog één wedstrijd, zaterdag spelen we om 14:00 op Sportpark Bakkerbosch tegen VV Keer B1 onze kampioenswedstrijd. Wij als team hopen dat zoveel mogelijk mensen komen kijken en ons komen steunen!