C1 niet effectief genoeg.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 3 november 2014 16:32 door Bart Schrouff.

De C1 heeft afgelopen zaterdag de deksel op de neus gekregen.

De C1 begon de wedstrijd tegen Zwart-Wit/FC Gulpen C1 goed en fel. Het spel vond bijna constant op de helft van de tegenstander plaats. Echter dit ging goed tot aan de rand van het 16-meter gebied. Hier kwamen we maar moelijk door de zwart-witte muur. De ploeg uit Eys-Gulpen was echter levensgevaarlijk en dodelijk effectief op de counter. Uit vier counters wist men maar liefst drie keer scoren! Steeds ging er een persoonlijke fout van onze verdediging aan vooraf maar dat kunnen we alleen aan ons zelf toeschrijven. Ruststand 0-3….. Na de rust gingen we dan ook fel van start om er toch nog enigzins er een wedstrijd van te maken en dat lukte. Binnen 10 minuten wisten we twee keer te scoren via Kylian en Seth. Het werd dan ook nog erg spannend. Hoewel we prima ons best hebben gedaan wou de bal er niet meer in ondanks enkele goede kansen.  Eindstand 2-3 en koploper af. Jammer,  een gelijkspel was zeker verdiend geweest maar dan moeten we beter onze kansen benutten en achterin nauwkeuriger zijn. Uithuilen en volgende week opnieuw proberen, uit in Simpelveld.