C1 pakt 3 punten

Geschreven op zondag 4 oktober 2015 21:02 door SV Geuldal.

Ook in de 2e wedstrijd van het seizoen mochten de punten naar SV Geuldal C1 gaan.

SV Geuldal C1 – Keer C1
Vandaag speelden we thuis tegen Keer C1. De wedstrijd begon al goed met de goal van Seth, 1-0. Kort daarna zag Ian dat de keeper te ver van zijn doel stond en schoot met een boogbal over hem heen, 2-0. Na lang de ballen diep gegeven te hebben op de spitsen, gaf Ian de bal voor de goal aan Ghian die hem er makkelijk in tikte, 3-0. Na de rust begonnen we wat slordig en lieten al snel en goal door. We pakten het snel weer op en scoorden hierdoor ook 2 goals, 5-1. Na deze 2 goals dachten sommigen van ons dat we al gewonnen hadden, maar dat bleek niet zo want Keer schoot er 3 goals in, 5-4. We raakten een beetje in paniek en daarom scoorde Keer ook nog bijna de gelijkmaker, gelukkig hadden we Dani in de goal die de ballen niet door liet. Na lang vechten om een doelpunt, scoorde Ian de 6-4. Ghian maakte de laatste goal. Eindstand 7-4. Volgende week spelen we uit in Schimmert. Succes!
Ian