C1 weer drie punten rijker

Geschreven op zaterdag 21 november 2015 18:16 door SV Geuldal.

Vandaag speelden we thuis in Schin op Geul tegen één van onze achtervolgers RKHSV C2.

De wedstrijd begon met een minuut stilte voor Parijs. Vandaag had de C1 er weer een spannende wedstrijd van gemaakt.

De jongens waren in het begin van de eerste helft nog niet wakker en kregen al 2 doelpunten tegen 2-0 voor RKHSV, daarna begonnen ze al iets wakkerder te worden en maakte Ian een prachtgoal in de bijna onmogelijke hoek!! 2-1 voor RKHSV. In de tweede helft had Roy de jongens even wakker geschut en maakte Ghian de gelijk maker 2-2 in de laatste 10 minuten van de tweede helft maakte Seth de winnende goal en werd het 2-3 voor SV geuldal. Volgende week tegen Walram C2, kom jongens die punten zijn van ons !!!

Ghian