C1 wint van Rood Groen LVC’01 C1.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 7 maart 2015 15:56 door Bart Schrouff.

De C1 speelde vandaag tegen Rood Groen LVC’01 C1.

We begonnen goed aan de wedstrijd en Ian was er als de kippen bij toen er een foutje in de verdediging van Rood Groen gemaakt werd. Behendig scoorde hij de 1-0. Hierna hadden we overwicht op de ploeg uit Vaals-Vijlen en na een mooioe combinatie tussen Jordy en Kylian wist Brent de 2-0 te scoren. Rood-Groen werd hierna wat sterker en combineerde goed. Maar gelukkig stond onze verdediging met Wout, Keanu, Seth en Chris goed, kwam er al een bal door, dan was doelman Chris attent. De rust gingen we in met een 2-0 voorsprong. Na de rust ging het spel weer gelijk op en het duurde tot het einde van de wedstrijd tot er weer gescoord werd. Rood-Groen scoorde de 2-1 en even leek het erop dat het nog spannend ging worden maar daar dachten Kylian en Luvic ander over. Binnen vijf minuten scoorden zij de 3-1 (mooie combinatie tussen Kylian en Nils) en de 4-1 (kopbal van Luvic uit een corner). Al met al een verdiende overwinning omdat we vooral fysiek sterker waren en doeltreffender voor het doel. Volgende week spelen we thuis tegen Partij/RKMVC C1.