Contributie seizoen 2016/2017

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op vrijdag 21 oktober 2016 08:03 door Ruud Dautzenberg.

In de Algemene Ledenvergadering van vorige week vrijdag 14 oktober is het voorstel van het bestuur om de contributie van seniorenleden met € 10,– en jeugdleden met € 5,– te verhogen met meerderheid van stemmen aangenomen. Deze verhoging geldt voor dit seizoen, komende seizoenen wordt nu nog niet vastgelegd.

Dit weekend zullen de contributiefacturen voor dit seizoen gestuurd worden per mail. Wij hebben van bijna alle leden het mailadres, de overigen zullen per post worden verstuurd. Mocht het mailadres onjuist zijn of is het niet zeker of de club het juiste adres heeft, dan graag dit doorgeven of opvragen via ledenadministratie@svgeuldal.nl. Dit geldt natuurlijk ook voor wijzigingen in adres en telefoonnummer (s).

Namens het bestuur SV Geuldal
Ruud Dautzenberg, ledenadministratie