CORONA UPDATE 29-09

Geschreven op woensdag 30 september 2020 16:44 door SV Geuldal.

Maandagavond 28 september heeft de Nederlandse Overheid nieuwe landelijke maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het Corona virus in te dammen. De maatregelen gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en zijn in elk geval voor de komende 3 weken (t/m 20 oktober) van kracht.

Voor ons als voetbalclub betekent dit het volgende:

• Sportwedstrijden, zowel amateur als professioneel vinden plaats zonder publiek. Dit geldt ook voor trainingen. Dit betekent dus dat er geen bezoekers, waaronder ouders/verzorgers, tot onze sportcomplexen worden toegelaten.
    • Ik rijd mijn kind (t/m 19 jaar) naar een training of thuiswedstrijd. Mag ik blijven kijken?
      Nee. Als kinderen sporten op de eigen accommodatie dan vallen de chauffeurs niet onder de teambegeleiding. Zij worden dan als toeschouwer gezien en mogen dus niet blijven kijken naar de training/wedstrijd.

• Ik rijd mijn kind (t/m 19 jaar) naar een uitwedstrijden. Ben ik dan een toeschouwer?
      Nee. Bij uitwedstrijden van jeugdspelers (t/m 19 jaar) vallen de benodigde chauffeurs onder de teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.
    • Wie is er wel welkom op onze sportaccommodaties?
      Op het publiek na zijn alle personen welkom die een rol hebben bij de organisatie van de wedstrijden/trainingen. Naast de spelers is dat de gebruikelijke bezetting van coaches, stafleden, officials, bestuursleden, vrijwilligers en/of chauffeurs.
  • Onze kantines zijn gesloten. Wij verzoeken iedereen om na de training/wedstrijd, eventueel na douchen en/of omkleden, direct het sportcomplex te verlaten. De kleedlokalen blijven dus wel beschikbaar.

Voor verdere specifieke details en vragen kunt u de veelgestelde vragen van de KNVB raadplegen.

Wij rekenen op jullie medewerking!

Bestuur SV Geuldal