Covid-19 & de aankomende feestdagen

Geschreven op donderdag 17 december 2020 16:43 door Frans Souren.

Beste voetballiefhebbers & geïnteresseerden,

Het is jullie zeer zeker niet ontgaan: stijgende besmettingcijfers begin december, lockdown ingevoerd door het kabinet en ziekenhuizen in Limburg waar het met de dag "explosiever" wordt. Maar ook een kleine corona uitbraak op een school dichtbij, corona bij familie/bekenden van leden én corona bij leden zelf.

Dit alles heeft ons doen besluiten niet alleen te kijken naar wat er nog mag, maar bovenal naar wat is nu verstandig. Bestuur en jeugdcommissie leek het verstandig om vanaf 14 december jongstleden alle activiteiten tot en met zondag 3 januari, waarbij meerdere personen samen komen om te trainen of anders te sporten, te annuleren, ook al zou het formeel nog mogen. Vervelend vinden wij allemaal, maar alle beslissingen die nu genomen moeten worden van hoog tot laag zijn vervelend. Uiterlijk op zondag 3 januari zullen wij berichten of we, binnen de dan geldende regels, weer wat kunnen opstarten. Dit zal dan uiteraard mede afhangen van hoe de vlag er dan met betrekking tot beheersing van het virus bij hangt.

Wij wensen iedereen, ondanks corona, fijne Kerstdagen en een goeie roetsj in het nieuwe jaar. Vanaf 1 januari begint het aftellen naar een vaccin, naar meer zon en langere dagen, naar "normaal" waar ook weer lekker ballen op de wei en daarna een pintje in de kantine bijhoren,

Bestuur & jeugdcommissie SV Geuldal