D1 wint van Berg’28.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 25 april 2015 18:19 door Bart Schrouff.

Vandaag speelde de D1 tegen Berg’28 D2.

De D1 begon goed aan de wedstrijd en na ongeveer 4 minuten scoorde Ivo de 1-0 nadat hij de langs de keeper van Berg rende en de bal  in het doel schoof. Niet lang daarna was het 2-0 na een mooie combinatie die door Ivo werd afgerond. We speelden goed en er werd van achteruit goed gecombineerd. Na 10 minuten was de stand alweer 3-0 door Ivo. Op het middenveld werd door Senne, Luc en Tristan goed gecombineerd. Milan won bijna alle duels en als er al een speler van Berg doorkwam stond de verdediging van Tim, Ivan, Wouter en Casper erg goed. Na een mooie voorzet scoorde Scott met een kopbal de 4-0. Dit was ook de ruststand. Na de rust ging het spel meer gelijk op. Berg deed goed mee en met name hun linksbuiten en linkshalf zorgden bij Geuldal voor de nodige problemen. Het was een leuke wedstrijd van twee ploegen die allebei probeerden te combineren. Geuldal kreeg nog enkele goede kansen voor Milan, Scott en Tristan, maar helaas wisten we het doel niet meer te vinden. Berg’28 wel, na een corner belandde de bal via de kluts in het doel en daarmee was de eindstand 4-1. We hebben nog een competitiewedstrijd op het programma, uit tegen SCG D2. in de eindstand zullen we waarschijnlijk eindigen op een 2e plaats achter kampioen Jekerdal die we eigenlijk wat vroeg in het seizoen tegenkwamen. Toch felicitaties naar de ploeg uit Maastricht.