D2 – Meerssen D3

Geschreven op zaterdag 14 november 2015 19:12 door SV Geuldal.

Vandaag moesten we tegen de koploper Meerssen D3.

We spelen vroeg in Strucht en er staat een koud windje. Helaas moesten we 3 spelers (Nina, Barbara en Kirsten) missen vanwege een nieuw systeem. Het systeem is bedacht om minder wissels langs de kant te hebben 4 i.p.v. 7.

De wedstrijd begint en binnen een zeer korte tijd is er een achterstand van 0-1. We waren niet echt bij de les maar onze SUPER trainers hebben ons wel even goed wakker gemaakt. De koploper blijkt toch niet heel sterk te zijn want het blijft er lang 0-1. Tot aan de rust blijft het 0-1. Na de rust weet de tegenstander de bal toch nog een 2 de keer in het doel te krijgen, na de goal werd het spel even stil gelegd vanwege een vervelde val van Twan. Gelukkig is het weer goed met hem.

Teamgenoten bedankt voor de fijne wedstrijd met een eind stand van 0-2.

Nadja