D2G – RKASV D4M | 1-2

Geschreven op zondag 18 oktober 2015 09:33 door SV Geuldal.

Vandaag moesten we voetballen tegen RKASV thuis in Strucht. Het veld was erg nat en drassig. Justin kwam ons helpen in het doel.

Doel: Justin
Achterin: Nadja, Barbara, Joey, Zoë,Nina en Lynn
Midden: Britt, Jimmy, Twan, Babet, Kirsten en Ciara
Voorin: Ruben, Niels, Diede en Luc
Leiders: Cas, Micha en Maurice

De wedstrijd begint en er wordt erg op een kluitje gevoetbald. Het gaat een beetje op en neer, maar RKASV krijgt toch te veel kansen. In de 15e minuut lukt het RKASV bijna om te scoren. Gelukkig voor ons is het paal! Opgelet dus…. Helaas valt er een tijdje later dan toch een goal voor RKASV. 0-1. Er wordt weer door gevoetbald. Twan wil een goed actie maken naar voren, maar helaas wordt hij geblesseerd door een meisje van RKASV. Dan is het pauze.

We komen weer uitgerust het veld op. Deze keer begonnen we de helft met het groot maken van het veld. Het ging een stuk beter dan de eerste helft. Daarom viel dan ook de 1-1 door een mooie hoge bal van Ciara omdat er voorin goed wordt overgespeeld. Maar de wedstrijd is nog niet gedaan, volhouden dus! Maar jammer genoeg weet RKASV toch weer langs iedereen te gaan en scoren weer, 1-2 voor RKASV, jammer. Maar we gaan gewoon door met de kopjes omhoog zoals Micha dat altijd zegt! En dan fluit Ger het eindsignaal, iedereen heeft goed gespeeld. Ondanks de grensrechter van het andere team die dacht dat het voetbalveld een landingsbaan was waardoor hij te vaak de vlag omhoog hield. Maar we hadden nog een feestje te vieren want Britt was afgelopen woensdag jarig geweest dus die moest natuurlijk nog trakteren. Het was een leuke wedstrijd!

Volgende week geen wedstrijd
Locatie: lekker in bed!