D2G – Scharn D6 | 3 – 3

Geschreven op zaterdag 3 oktober 2015 15:05 door SV Geuldal.

Voor beide team de eerste competitie wedstrijd van het seizoen. Thuis, in Wijlre, tegen Scharn D6.

De opstelling:
Doel: Ciara
Achterhoede: Zoë, Barbara Nadja, Nina en als voorstopper Joey
Middenveld: Twan, Britt, Jimmy, Kirsten en Babet
Spitsen: Niels, Luc, Diede en Ruben
Onze trouwe supporters: Nienke, Romy, Amy en Lynn (jammer genoeg geblesseerd)

De wedstrijd, onder leiding van Ger, begon goed. Helaas voor ons viel de 0-1 erg snel. We blijven vechten en bijna lukt het te scoren. Helaas heeft de scheids dit niet gezien. We blijven vechten en we worden daarom ook beloond met een voorzet van Luc waardoor Niels scoort 1-1. Het spel gaat op en neer en ook de tegenstander heeft een paar kansen. Wij hebben ook een paar kansen en Babet maakt daar mooi gebruik van door een aanval van Jimmy. 2-1 voor SV Geuldal! Babet probeert het nog een keer maar, helaas is het lat. We gaan de rust in met 2-1 voor SV Geuldal.

Na rust pakken we het spelletje weer goed op.

Jimmy wordt na een mooie actie in de zestienmeter door de keeper getakeld. De scheidsrechter fluit: penalty! Iedereen vindt dat Joey hem mag nemen, dus Joey legt de bal klaar en……….hij scoort!! 3-1 voor SV Geuldal. Ook al staan we voor toch nog even concentreren. Onze achterhoede onder leiding van Zoë speelt een puike wedstrijd. Vakkundig worden de ballen ingeleverd in het middenveld of naar voren geschoten. Helaas maakte de tegenstander een mooie aanval en komt de stand dan toch weer op 3-2. Koppen om hoog en verder voetballen, de tijd is bijna om. De laatste minuut is spannend de tegenstander was goed in de aanval, en helaas wordt er een eigengoal gemaakt door SV Geuldal.

Eindstand 3-3

Iedereen heeft goed zijn/haar best gedaan.

Volgende week zaterdag spelen we uit tegen Eijsden D5 om 11:00 uur.

Britt & Zoë