Daalhof MC1 – sv Geuldal MC1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 23 maart 2015 15:49 door Bart Schrouff.

Afgelopen zaterdag speelden onze MC1 tegen Daalhof MC1

Onze meiden mochten aantreden tegen de nog puntenloze meiden van Daalhof. De kans op een eerste overwinning werd geroken… Niet iedereen was top fit, maar het vertrouwen was er zeker.

Met een goede eerste helft leken de meiden op de goede weg, er werd jammer genoeg niet gescoord. De tweede helft kwamen de Daalhof meiden sterk uit het kleedlokaal en maakten het ons flink lastig. Ze wisten zelfs 1-0 te scoren en de deur werd dicht gedaan met een strafschop. Eindstand 2-0. Dat viel tegen, zeker na een goede eerste helft.

Het allerbelangrijkste van deze wedstrijd is dat we hier iets van opsteken! We hebben gemerkt dat we:

1. het speelveld als we de bal hebben groter moeten maken, en niet allemaal naar de richting van de bal moeten lopen;
  2. onze medespelers kunnen helpen door vrij te lopen en de bal te vragen;
  3. op onze positie moeten blijven spelen, anders wordt overspelen en combineren met elkaar lastig;

Als we hier op de trainingen aan werken zal het in de wedstrijden steeds beter gaan. Positief blijven en volgende week er weer vol tegen aan!