Dames 1 beperkt de schade

Geschreven op dinsdag 22 september 2015 02:01 door SV Geuldal.

Dames 1 moest afgelopen zondag aantreden tegen de dames van Mechelen. Altijd een aparte wedstrijd want Mechelen is een stugge ploeg met veel werklust. Dat bleek nu ook weer want aan voetballen kwamen we niet echt toe. De mooie combinaties en acties van de afgelopen wedstrijden bleven uit waardoor het echt “werken”werd. Dat deden de dames dan ook. Over en weer werden er weinig tot geen kansen gecreëerd en dat leidde dan ook tot een scoreverloop van 0-0. De scheids vond dit ook prima want die floot 7 minuten te vroeg af en gaf geen waarschuwing aan de dames van Mechelen wegens wegtrappen van ballen na overtredingen wat tot enige irritatie leidde bij het team van SV Geuldal. Maar gezien wij zelf ook niet echt lekker  in de wedstrijd zaten konden we uiteindelijk niet ontevreden zijn met de puntendeling. Volgende week beter….

Namens staf Dames 1,

Jack