Dames 1 houden wederom de nul…..

Geschreven op maandag 7 december 2015 17:03 door SV Geuldal.

Vorige week de eerste plek gepakt…. De landelijke pers op de hoogte van ons record dat er nog geen tegendoelpunt is gevallen….
Dan moet je deze week weer iets laten zien!Mechelen uit, de allereerste wedstrijd van het seizoen, eindigde in een 0-0. Dat leverde wel een beetje druk. Maar al vroeg in wedstrijd maakt Nena, na een perfect uitgevoerde schijnbeweging, een mooie goal. Hoog in de korte hoek. De druk was er af en sv Geuldal overheerste. Kort daarna volgde dan ook de 2-0, rustig ingetikt door Rachel. Er kwamen nog wel wat schoten op doel, maar de keepster van Mechelen tikte ze er allemaal uit. De versnelling ging wat lager en we gingen met 2-0 de rust in. In de tweede helft kwamen ook snel kansen, maar die gingen net langs, over of op de paal. Het merendeel werd er op de helft van de tegenstander gevoetbald, waardoor het erg druk was voor de goal van Mechelen en scoren lastig werd. Totdat Rachel een voorzet intikte…3-0.Ook Anouk kreeg kansen, maar ze mocht de goal niet maken, de tegenstandster deed dat voor haar. Na een goede inzet van Rachel waar de keepster goed uitkwam rolde de bal recht voor de voeten van Lotte. Zij krulde de bal prachtig in de linker kruising. Opeens moest Danielle ook nog aan de bak. Een bal kwam net door onze verdediging, waardoor een speelster van Mechelen recht op doel af kwam. Gelukkig had Daan hem al snel klemvast. De 6-0 kwam op naam van de ingevallen Georgi. Na een mooi tikkie terug van Anouk schoot ze hem hoog boven in het net.                                      Een mooi resultaat…en die 0 staat ook nog steeds!

Hilde