Dames 1 op koers….

Geschreven op zondag 8 november 2015 17:50 door SV Geuldal.

Nu de dames alleen nog maar tegen de hoger geklasseerde teams voetballen moeten we het waar maken; We liggen op koers….Na even aftasten was al snel duidelijk dat we bij RKHBS de punten zouden pakken, het was alleen zaak om goed op te letten, met gesloten verdediging te spelen en de bal te laten lopen. Dat deden we goed en vooral gedisciplineerd. Rachel mocht in de 15e minuut de 0-1 aantekenen en herhaalde dat keurig in de 24e minuut, 0-2. Na uitverdedigen van de tegenstander onderschepte Lotte perfect en speelde direct in op Marion die Lisa rechtdoor bediende. Lisa speelde het uit, bleef kalm en scoorde in de lage hoek, 0-3. Dat was de 32e minuut. Rachel deed nog zo’n kunstje in de 38e minuut; 0-4,  en Lisa mocht met het hoofd via een tegenstander uit de perfecte corner van Elke inkoppen, 0-5 in de 40e minuut. De tweede helft probeerden we hetzelfde te doen maar de effectiviteit was er niet zoals in de laatste drie wedstrijden tijdens de tweede helft het geval was. Roos kreeg in de 70e minuut de bal mooi van Lotte aangespeeld en zij plaatste de bal koel in de rechterbovenhoek, onhoudbaar voor de keepster van de tegenstander, 0-6. Daarna werd de wedstrijd gecontroleerd uitgespeeld zoals dat zo mooi heet. We bleven goed combineren en onderling coachen, prima hoor!! Proficiat dames!!