DE LEEUW JO15 3- SV GEULDAL JO15 1

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op maandag 7 november 2016 22:42 door SV Geuldal.

We begonnen de wedstrijd goed en na een paar kansen wist Senne binnen 10 minuten de 0-1 voor ons te maken. Hierna volgden nog een paar kansen maar een doelpunt bleef helaas uit. Toen De leeuw een actie maakte kreeg volgens ons hun beste spits een bloedneus maar de trainers wilden hem niet wisselen waardoor we een aantal minuten moesten wachten, uiteindelijk werd hij toch maar gewisseld dus kon de wedstrijd weer verder. Een paar minuten later scoorden zij de 1-1. Bij rust stond het 2-1. Na de rust ging het spel verder zoals de laatste minuten van de eerste helft. We wisten allebei onze kansen niet te benutten. In het laatste kwartier van deze matige wedstrijd kwam er weer een gelijksoortig incident met een speler van hun. In de laatste minuten van de tweede helft kwam Keanu een tegen een te staan en wist hij de nummer 3 voor De Leeuw samen met Ivan te voorkomen.

Jammer genoeg wisten we van alle kansen er maar eentje te benutten en hebben we uit de 2-1 achterstand geen gelijk spel kunnen halen.

Man of te match: Keanu, omdat hij weer goed heeft gekeept.

Van Luc Nass