De punten zijn weer binnen!!

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 14 maart 2015 13:46 door SV Geuldal.

Vandaag half elf de wedstrijd in Strucht.

We gaan ons omkleden en merken dat we een paar broekjes te kort komen. Maurice zorgt gelukkig voor nieuwe broekjes en de wedstrijd kan beginnen. We komen het veld op en zien dat de tegenstanders onze blauw-witte truitjes aan hebben. Ze waren ze zelf namelijk thuis vergeten. Wat een unnepiepkes!!!

In het doel Ciara, achter Zoë met Barbara, in het midden Britt met Kirsten, in onze spits Isa met Esther en ernaast staan nu Nadja en Diede. Daar gaat het fluitje. Esther neemt de bal meteen mee naar het doel maar scoort helaas niet. De bal blijft nog een hele tijd voorin, maar komt daarna ook bij ons achterin. Barbara en Zoë doen dit goed oplossen waardoor er ook voor hun geen goal valt. Het spel gaat heen en weer en af en toe liggen we te slapen, maar er vallen geen doelpunten. Bijna is de eerste helft afgelopen, maar Esther was gedreven en wilde 1-0 op het scorebord hebben staan voordat de eerste helft om was en dat lukte haar ook! 1-0 voor SV Geuldal en dan is het rust.

De tweede helft waren we er meteen bij en we wilde echt nog een keertje scoren. Britt en Esther waren voorin goed op dreef en hadden vele kansen net als Isa maar de bal wilde er niet in, jammer. Achterin ging het ook goed en de bal ging er bij Ciara ook niet in, door haar mooie reddingen. In het midden lukte het ook goed om de bal voor te leggen. Maar de bal wilde niet in de goal. Ook Nadja was in het midden niet te stoppen en gaf mooie passes. Kirsten hield de bal goed bij haar en speelde mooi af. Net voor het einde van de tweede helft kwam er een vrije trap voor de tegenstander, kort bij het doel van ons. Maar hij ging er niet in, want Britt schoot hem mooi naar voren. Esther kreeg de bal in haar voeten en nam hem mee naar voren. Helaas schoot ze hem naast.

Fjiet…fjiet….fjiet…. de scheids fluit af!

De wedstrijd is afgelopen. We hebben er goed voor gevochten en gewonnen met 1-0! Nog even penalty’s schieten en dan (voor de meiden die willen) douche.

Volgende week voetballen we in Bunde om 11.45 uur, iedereen is van harte welkom!!!