Der litste!

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 23 mei 2015 08:23 door SV Geuldal.

Het regent de ene keer wel en de andere keer niet. Met Britt in het doel beginnen we de wedstrijd. De eerste goal viel al snel die door Esther werd gemaakt. Gelukkig was Esther zo op dreef dat ze ook 2-0 scoorde. Doordat enkele meiden hadden aangegeven dat ze ergens anders wilde staan wisselde de trainers er vrolijk op los om iedereen tevreden te stellen. Hierdoor was er een periode dat het team even niet wist waar iedereen stond waardoor al snel 2-1 en ook de 2-2 viel. De grote kracht van ons team is dat we dan onze mouwen kunnen opstropen en weer gas kunnen geven. Dit uitte zich in een doelpunt van Zoë door een mooie voorzet van Ciara, 3-2! 4-2 kwam op de naam van Esther te staan dit was tevens de rust stand.

Na de rust had de tegenstander een aantal kansen maar gelukkig niet erin. Maar jammer genoeg letten we weer even niet op waardoor toch 4-3 viel. Maar we lieten weer onze hoofden niet hangen en sloegen ons er toch doorheen waardoor Esther toch nog het 5-3 maakte. Kom op dames nu geen goal meer erin. Maar ja jammer genoeg kwam er toch nog een goal erin. De eindstand was dan ook 5-4. Goed gedaan meiden we hebben het seizoen goed afgesloten!!

Na de wedstrijd hadden we voor de trainers ook nog wat voor hun harde werk en hun inzet. Bedankt trainers voor een geweldig seizoen! Maar niet dat alleen, Zoë was de dag erna jarig dus mocht ze uitdelen lekker chips. Daarna douchen en lekker naar bed.

Gemaakt door Zoë