Derde plaats voor C1 op toernooi in Berg aan de Maas.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 23 mei 2015 14:42 door Bart Schrouff.

De C1 heeft mee gedaan aan het Chel Munsters-toernooi bij IVS.   We moesten er al vroeg op want de eerste wedstrijd begon al om 9.00 uur…. De eerste twee wedstrijden tegen DVO C2 en Sporting Heerlen C1 eindigenden beide in een 0-0. In beide wedstrijden hadden we kansen om te winnen maar helaas waren we niet scherp genoeg. De derde wedstrijd was tegen Urmondia C1 en die wonnen we verdiend met 3-0. Helaas ging de volgende wedstrijd tegen Langeberg C1 met 2-0 verloren, het anders kunnen lopen als we in de eerste minuut van de wedstrijd alert waren geweest en de kans op de 1-0 hadden benut, maar goed… De laatste wedstrijd speelden we tegen IVS C1, nadat we op 1-0 kwamen, kregen we helaas snel hierna de 1-1 tegen en dit werd ook de einduitslag. Het toernooi werd gewonnen door Sporting Heerlen C1, met Langeberg C1 op de tweede plaats. Sv Geuldal C1 werd verdienstelijk derde. Rest ons nog een competitiewedstrijd tegen Minor/Wijnandia C1. Die wordt gespeeld op maandag 1 juni om 19.15 uur in Wijnandsrade.