E2 verder op succeskoers

Geschreven op maandag 21 maart 2016 00:13 door SV Geuldal.

Voor de wedstrijd tegen Spaubeek E2 waren onze spelers gewaarschuwd, deze tegenstander had tot nu toe nog niet verloren en het kon derhalve nog wel eens een lastige ochtend worden.

In het begin van de wedstrijd nam onze E2 echter al snel de touwtjes in handen en werd er voornamelijk op de helft van de tegenstander gevoetbald. Het duurde toch nog even voordat Jurre Hollands de score kon openen met een goed gericht schot op doel. Ofschoon er ook nog aardig wat kansen niet benut werden, bleek de 2e helft toch al snel een formaliteit te gaan worden. Ruststand: 5-0.

In de tweede helft lieten onze spelers er geen gras over groeien en werd het een waar doelpuntenfestijn waarbij iedereen tot score kwam.

Iedereen ?: Jazeker, zelfs keeper Raiko van Kempen liet zien dat hij ook in het veld zijn mannetje staat. Met enkele scherpe kapbewegingen en een hard schot op doel werd zijn directe tegenstander verschalkt.

Dinand Schillings bleek echter nog niet gescoord te hebben, maar het hele team wist wat hun te doen stond. Het duurde dus ook niet lang of ook Dinand kon aan het rijtje topschutters toegevoegd worden.

De rekenmeesters hadden nog de moeilijkste ochtend, het telraam gaf uiteindelijk de volgende uitslag:

16-0 met doelpunten van:

Joep Mullenders (4x)

Corne vd Tillaar en Joeri Simons (3x)

Jurre Hollands, Dinand Schillings, Raiko van Kempen, Cas Theunissen en Raf Creusen (1x)

Plus een unfortuinlijk eigendoelpunt van Spaubeek E2.

Dit biedt goede hoop voor de rest van de competitie, maar de “echte” tegenstanders moeten nog komen.

Heren succes !