Eijsden D4M – D2G | 6 – 3

Geschreven op zaterdag 10 oktober 2015 17:07 door SV Geuldal.

Vandaag gingen we voor de 2e keer dit seizoen richting Eijsden. Tegen Eijsden D4M speelden wij al in het bekertoernooi.

De wedstrijd ging van start en binnen zeer korte tijd keken we tegen een achterstand aan. Ondanks dat het net niet was geraakt was er toch een doelpunt! Hoe kan dat nu vroeg menigeen zich af. Het net van het doel hing nog in de lucht. Vreemd, dat moet de grensrechter toch controleren. ; )
Nadat we het net van het doel hadden laten zakken konden we verder. Even later was het weer raak, nu lag de bal toch echt in het doel! 2 – 0. Beide teams spelen prima en zijn aan elkaar gewaagd. SV Geuldal krijgt ook enkele kansen maar weet in de eerste helft geen doelpunt te maken.

In de rust bleek dat we er allemaal vertrouwen in hadden en na rust werden de mouwen opgestroopt. We bleven proberen en na een mooie aanval wist Luc te scoren. 2 – 1. Hierdoor kwam er weer vertrouwen in. De kansen zijn nu voor SV Geuldal, maar het lukt nog niet om nogmaals te scoren. SV Geuldal kreeg enkele hoekschoppen en in de laatste op rij kopt een speelster van Eijsden de bal in eigen doel. 2 -2. Eijsden komt even later weer op voorsprong. De meiden van Eijsden, allemaal een maatje groter, zijn iets sneller naar de overkant als ons. We geven echter niet op en blijven knokken hetgeen resulteert in nog een doelpunt voor SV Geuldal, Niels weet de bal het doel in te ‘peren’. Het staat weer gelijk, 3 – 3. De wedstrijd duurt echter 2 x 30 minuten en dit is voor ons nog iets te lang tegen dit soort tegenstanders. Vlot achter elkaar weet één van de meiden van Eijsden nog 3 keer te scoren waardoor wij de wedstrijd helaas met 6 -3 verliezen.

Complimenten aan het hele team dat hard heeft gevochten, ga zo door, dan komen de punten wel!

Tevens ook de complimenten aan de scheidsrechter die een prima wedstrijd heeft gefloten!

Volgende week de thuiswedstrijd tegen RKASV D4M.