Eijsden D4M – SV Geuldal D2G

Geschreven op zondag 20 september 2015 10:21 door SV Geuldal.

De tweede wedstrijd van D2G in het Zwaluwen bekertoernooi is de uitwedstrijd tegen Eijsden D4M.
In ons vorige verslag staat vermeld dat de M achter D4 voor een gemixt team staat maar dat is niet correct. De M bij D4M staat voor ‘meidenteam’.

Na de 6-0 winst afgelopen week in Ubachberg wisten we dat we het vandaag een stuk lastiger zouden krijgen. Een meidenteam, bijna allemaal een kop groter, stond tegenover ons. Tijdens de wedstrijd werd er hard gewerkt door het hele team en in het begin van de wedstrijd krijgen we enkele kansen die helaas niet worden benut. Het is Eijsden dat heel rustig en beheerst de bal rond speelt. Eijsden scoort 2 doelpunten en brengt de ruststand op 2-0. Na rust loopt de achterstand verder op, 3-0. SV Geuldal geeft niet op en blijft voetballen hetgeen resteert in enkele kansen. Nu moet het toch gaan lukken! Niels scoort even later de 3-1 na een voorzet van Luc. Dit doelpunt is verdient gezien het harde werken. Het spel blijft op en naar gaan en aan beide zijden zijn er kansen. Eijsden scoort echter wat makkelijker en de eindstand komt hierdoor op 7-2. Het 2e doelpunt van SV Geuldal is een eigen doelpunt van Eijsden.

Volgende week start de competitie. We spelen dat uit in Sportpark West Bunderruwe in Maastricht tegen RKVVL/Polaris D4. Veel plezier en succes!

Stand poule Groep 2 609

Eijsden D5M