Einde aan de zegereeks van de gehavende mini’s.

Geschreven op maandag 25 april 2016 21:48 door Andre Rompen.

Om 8.45 uur wordt er verzameld voor de wedstrijd in en tegen Berg ‘28. Het is echter niet het weekend van de mini’s. Luca, Fenna en Mik appen dat ze rechtstreeks rijden, 8.45 uur was voor hun niet haalbaar. Met een gehavende selectie, Julian gebroken sleutelbeen, Yousef grieperig en Stan oorontsteking met hoge korts, word er richting de velden van Berg & Terblijt gereden.

Tijdens het omkleden komen we erachter dat Fenna haar voetbalschoenen heeft vergeten, geen probleem de eerste wedstrijd speelt zij op haar gymschoenen terwijl moederlief de voetbalkicks thuis gaat halen. De teams worden samengesteld waarna de wedstrijden gaan beginnen.

Team: Gabriel, Max, Fenna en Justin.

1e wedstrijd:

De wedstrijd gaat gelijk op en beide teams zijn nog gelijk aan elkaar. Na wat geklungel voor de goal van Berg valt de 0-1 binnen, doelpuntenmaker(s) Max, Justin, Gabriel alle drie zaten ze nog aan de bal. Er volgt een kort offensief van het Bergse team waarna de 1-1 en 2-1 worden gescoord. Er volgen nog een aantal kansen voor Berg die een goede speler in hun gelederen hebben waar onze mini’s moeite mee hebben om te verdedigen. Echter weet Gabriel na een solo richting het Bergse doel de 2-2 te scoren. De kleine uitblinker aan Bergse zijde gaat nu zijn stempel op de wedstrijd drukken en scoort de 3-2 en via Max ook de 4-2. Het is Gabriel die vlak voor tijd nog de 4-3 scoort.

Team: Mik, Stijn, Luca en Niek.

1e wedstrijd:

Nadat het fluitsignaal heeft geklonken loopt het in het begin nog niet zo soepel aan Geuldalse kant, dit resulteert in een 2-0 voorsprong voor Berg. Na vlagen van leuk combinatievoetbal komt de kleinste man (Mik) van het veld in actie en scoort 2-1 en de verdiende 2-2. Helaas duurt de feestvreugde van de gelijkmaker maar kort 3-2 Berg, ook hier loopt een goed voetballende speler met leuke acties in petto. Het is Niek die uiteindelijk de eindstand bepaald met zijn goal 3-3

Team: Gabriel, Max, Fenna en Justin.

2e wedstrijd:

De wedstrijd begint net als hun voorgangers vrij snel staan de dame en mannen met 2-0 achter. Het team herpakt zich goed en Justin scoort de aansluitingstreffer 2-1. Echter een sterker spelend Berg creëert diverse kansen en scoort de 3-1. De achtervolging moet wederom worden ingezet wat dan ook resulteert in een nieuwe aansluitingstreffer, deze keer is het Gabriel 3-2. Het spel goft nu op en neer en beide teams zijn aan elkaar gewaagt echter is het Berg dat scoort 4-2, Gabriel scoort hierna de 4-3, maar weer breid Berg de voorsprong uit naar een verschil 2 doelpunten 5-3, tot slot wordt er nog een keer gescoord door Gabriel eindstand 5-4.

Team: Mik, Stijn, Luca en Niek.

2e wedstrijd:

Een leuk potje voetbal wordt er op de mat gelegd echter weten we geen stempel erop te drukken. Het is wederom Berg dat de score opent 1-0 en 2-0. Het is pech hebben dat de kansen van onze Mini’s steeds aan de verkeerd zijde van de goal rollen. Maar daar is ie dan toch 2-1 Mik, wat ook de enige goal is die we maken in deze match. Het is Berg dat nog een keer weet te scoren 3-1 eindstand.

Einduitslag 15-11

Het ging weer super, helaas wist de tegenstander het doel vaker te vinden dan wij. Wij wensen Julian, Stan en Yousef veel beterschap en dat ze snel weer hun rentree kunnen maken in de selectie.