Even voorstellen: Geert van Oerle

Geschreven op woensdag 7 juli 2021 11:00 door Bart Schrouff.

Bij onze laatste ledenvergadering hebben we meegedeeld dat twee mensen kenbaar hadden gemaakt mee te willen gaan lopen in het bestuur van SV Geuldal. We zijn hier uiteraard zeer blij mee en willen hun graag aan onze leden presenteren. Hieronder stelt Geert van Oerle zich aan jullie voor:

Mijn naam is Geert van Oerle, 29 jaar en wonend in Schin op Geul. Ik ben altijd een persoon geweest die zich graag tussen de mensen bevind en het heerlijk vind een leuke pot voetbal te kijken. Voordat ik papa werd van twee kids, Demian (5 jaar) en Manou (3 jaar) was ik dan ook elke zondag samen met mijn vrouw Kiki te vinden rondom de voetbalvelden van Strucht.

Ik werk fulltime als re-integratiecoach bij REA College Heerlen, een plek waar jongeren die moeite hebben met reguliere scholing en/of werk de kans krijgen zichzelf te ontwikkelen en hun plek te vinden op de reguliere arbeidsmarkt. Een variërende baan waarin contact met jongeren, begeleiders , gemeenten en bedrijven mijn hoofdtaken zijn.

Door de drukte van het dagelijks leven bleef er steeds minder tijd over om een bezoekje te brengen aan de voetbalclub, iets dat ik wel begon te missen. Een tijdje geleden kreeg ik een telefoontje van Bart of ik iets voor de voetbalclub zou willen betekenen in de vorm van bestuurslid. Na dit telefoontje groeide bij mij het enthousiasme om onderdeel te worden van een gezellige voetbalclub waar ook al veel bekenden van mij lid van zijn.

De komende tijd ga ik meekijken in de functie van penningmeester. Ik heb deze functie nog nooit bij een ander bestuur ingevuld maar sta altijd open voor nieuwe uitdagingen en de kans nieuwe dingen te leren. Ik ben erg enthousiast over het feit dat ik op deze manier de kans krijg betrokken te zijn bij de club en iets kan betekenen voor haar leden!