Geuldal 3 op stoom

Geschreven op dinsdag 3 november 2015 18:44 door SV Geuldal.

Na een moeizaam begin begint het spel van SVG 3 vorm te krijgen. Omdat een aantal spelers op de laatste transferdag voor het grote geld kozen , kwam er financiële ruimte vrij om het team te versterken. Zo werd “verdediger” Neal Van Oers vastgelegd voor 2 seizoenen. De club verklaarde de technische staf voor gek: versterking voor het middenveld , en er werd een verdediger gehaald! Neal bewees afgelopen twee wedstrijden van meerwaarde te zijn voor met name het middenveld. Ook kwam er geld vrij voor een zeer intensieve samenwerking met het vierde! Zo speelde afgelopen week keeper Pascal Royen mee met het derde ! Wat maakte hij een puik debuut! Later meer !
De wedstrijd begon en eigenlijk was Svg vanaf het begin heer en meester ! We gaan hier niet in op vragen zoals : Systeem , speelstijl enz. Neem maar van mij aan dat dit goed zit ! Na 7 minuten spelen was het al raak. Frank Essers maakte zijn derde van het seizoen, 1-0. Kansen bleven, helaas bleef de teller steken op 1.
De tweede helft stond in het teken van Keeper Royen. Hij verving de vaste keeper Remco Otten foutloos. In de 65 e minuut stopte hij perfect een doelpoging van een Speler van Hellas. Hij Zag Essers in een een tegen een situatie staan en trapte de bal perfect in de loop van Essers, hij ronde koelbloedig af en scoorde zijn 4e en Geuldals 2e! Phil van Oers maakte gretig gebruik van geklungel in de verdediging van Hellas, 3-0. In de 80e minuut maakte Helkas de eretreffer, 3-1. Een minuut later besliste invaller Bart Didden de wedstrijd definitief, 4-1. Toen kwam het moment van invaller Bjorn Huntjes. Van Oers ging in de 16 tegen de vlakte. Een terechte penalty volgde. Huntjes liep naar de bal. Vanaf de kant werd geroepen dat hij hem niet moest nemen, hij deed het toch! Gevolg: De bal zijn ze nu nog aan het zoeken bij de bejaardenhuisjes ! Een minuut later volgde er weer een pingel, weer pakte Huntjes de bal, en weer verdween de bal richting bejaardenhuisjes !! De trainer was witheet! Zou hij dit extra hebben gedaan ? Hij schijnt zijn kruit te hebben verschoten , vanavond ( Dinsdag red.) volgen er gesprekken . Zeer ingewijde bronnen melden dat er een andere functie binnen het team voor hem word gezocht. De komende weken meer hierover ! Zo kwam dus de 4-1 eindstand op het scorebord !