Gezocht: SV Geuldal Superhelden!

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op vrijdag 7 oktober 2016 10:11 door Ralph Souren.

Het (voort)bestaan van een amateurvoetbalvereniging valt of staat bij de inzet van zijn vrijwilligers. Zo ook bij SV Geuldal!

Zonder de inzet van bestuurders, trainers/leiders, scheidsrechters, kantinepersoneel, schoonmakers, etc. zou amateurvoetbal in
Wijlre en Schin op Geul niet mogelijk zijn. Al die vrijwilligers vervullen een belangrijke rol voor onze vereniging in hun eigen vrije tijd!
Zij zorgen ervoor dat er wekelijks kan worden getraind, wedstrijden kunnen worden gespeeld, velden speelklaar zijn,
kleedlokalen zijn gepoetst en dat er wat gegeten en gedronken kan worden in de kantine.

Echter kunnen wij nog steeds wat extra handjes hulp gebruiken! Zo zijn we onder andere op zoek naar mensen die kunnen helpen
bij het onderhouden van de accommodatie. Snoeiwerkzaamheden, ondersteunen bij belijnen, schoonmaak, noem maar op.

Interesse en wilt u graag iets doen voor onze verenging?
Neem dan contact op met Petra Bemelmans. p-bemelmans@home.nl | 06 13 59 51 47

superheldengezocht