Goede start C1.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 20 september 2014 18:06 door Bart Schrouff.

De C1 is goed gestart aan de nieuwe competitie.

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Bunde C1 op het programma. Enkele weken geleden verloren we hier nog met 4-0 voor de beker. Vandaag speelden we echter geconcentreerd en een stuk feller als toen. In de eerste helft kwamen we via een benutte strafschop van Wout op 0-1. De wedstrijd ging over en weer maar de beste kansen waren voor ons. In de tweede helft wist Kylian na een mooie combinatie met Mark de 0-2 te maken. Hierna waren we even niet bij de les en werd Bunde sterker. Bunde scoorde dan ook de 1-2 en toen werd het spannend. Na een mooie vrije trap van Wout scoorde Mark de 1-3 echter helaas werd dit doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. In de slotminuut scoorde Kylian nog met een mooi afstandsschot de 1-3 en gingen de punten mee naar het Geuldal. Mannen proficiat!