Herstel C1 tegen Eijsden C2.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zondag 29 maart 2015 11:45 door Bart Schrouff.

Na twee slechte wedstrijden heeft de C1 de draad weer opgepakt.

De afgelopen weken was het spel van de C1 niet al te best. Nadat coach Marcel op de training al een uitgebreide praatsessie met de mannen had gehouden werden de afspraken prima op het veld uitgevoerd tegen Eijsden C2. We waren fel in de duels, straalden overtuiging uit en combineerden prima. Omdat Luvic ziek afwezig was werd Wout op het middenveld gezet en hij speelde daar een prima wedstrijd. Seth en Stijn zorgden voor veel dreiging aan de kanten en achterin stonden Keanu en Chris hun mannetje. Zoals gezegd we combineerden prima en we waren dreigend voor het doel van Eijsden. Achterin hadden we ook een keer geluk dat spits van Eijsden niet echt scherp was. Toch kwamen we verdiend op voorsprong. Eerst rondde Kylian en mooie combinatie af en kort daarna kwam de vrije trap van Wout op de lat waarna de rebound voor Kylian een koud kunstje was. De russtand 2-0. Na de rust speelden we goed verder. Nils, Ian en Ruben maaken het de verdediging van Eijsden moeilijk. Ian wist na een snelle aanval de 3-0 te scoren en even later scoorde Ruben de 4-0. Helaas moesten we in de slotfase ook nog een tegendoelpunt incasseren 4-1. Al met al een leuke wedstrijd tegen een sportieve tegenstander. Jammer dat we al wat onnodige punten hebben laten liggen. De volgende wedstrijd is tegen SVME uit na de pasen.