Huldiging vrijwilligers en jubilarissen SV Geuldal

Geschreven op zaterdag 5 januari 2019 12:35 door Bart Schrouff.

Gisteren heeft de nieuwjaarsreceptie van SV Geuldal plaats gevonden. Op deze receptie zijn een aantal mensen bedankt voor hun inzet voor onze vereniging. Zo werd Ger Knops gehuldigd als vrijwilliger van het jaar in de gemeente Gulpen-Wittem en hebben we afscheid genomen van Fon Kisterman als bestuurslid van SV Geuldal en voormalig voorzitter van vv Wijlre. Tevens zijn gisteren Lesley Looijkens (25 jaar lid) en Frans Souren (50 jaar lid) in het zonnetje gezet. Lesley is momenteel speler van de veteranen en jeugdleider. In het verleden heeft hij de jeugd van vv Wijlre doorlopen en kampioenschappen behaald bij het 1e en 2e elftal van vv Wijlre.  Frans Souren is begonnen bij de jeugd van Struchter Boys en  is kampioen geworden met het 1e elftal van Struchter Boys in 1986 en 1988. Daarnaast heeft Frans bijna alle mogelijke functies die binnen een club zijn, ingevuld. Momenteel is hij voorzitter van SV Geuldal en grensrechter van het 2e elftal. Het bestuur van SV Geuldal heeft dan ook besloten dat Frans hiermee de titel van “ere-lid” van SV Geuldal meer dan terecht heeft verdiend, hulde! SV Geuldal wil langs deze weg nogmaals alle mensen bedanken voor hun inzet voor onze vereniging en wenst iedereen een gezond en sportief 2019 toe.