In memoriam Jos Eggen

Geschreven op vrijdag 10 juli 2020 09:37 door SV Geuldal.

Gisteren bereikte ons het droevige nieuws dat erelid Jos Eggen op 82-jarige leeftijd is gestorven. Jos was lid van VV Wijlre en SV Geuldal sinds augustus ’52 en meer dan 65 jaar betrokken bij onze vereniging.

Als voetballer was hij onder andere tot zijn 33e aanvaller van VV Wijlre 1. Na zijn actieve carrière was hij leider van het 2e en 3e elftal, KNVB scheidsrechter, clubscheidsrechter en natuurlijk trouwe beheerder van onze accommodatie in de beemden tot enkele jaren geleden. Daarnaast was hij meer dan 25 jaar bestuurslid van VV Wijlre en heeft hij jarenlang met Truus de shirts gewassen en de kleedlokalen gepoetst.

Voor al zijn verdiensten werd Jos met een Koninklijk lintje onderscheiden tot lid in de Orde van Oranje Nassau.

Wij wensen Truus en de rest van de familie veel sterkte toe.

Bestuur en leden SV Geuldal