In Memoriam Rob Siebers (Oud WLDR Veer)

Geschreven op vrijdag 25 september 2015 08:39 door SV Geuldal.

Met verslagenheid hebben we kennis genomen van het plotselinge overlijden van oud lid en speler van WLDR Veer Rob Siebers.

Ondanks het feit dat Rob maar één jaar speelde in het 4de, liet hij direct in zijn eerste wedstrijd zien over uitmuntende WLDR Veer kwaliteiten te beschikken: 90 minuten inzet en een perfect neusje voor de goal. Menig discussie vond plaats over zijn grote liefde Roda JC en de tegenhangers binnen ons team, altijd met komische opmerkingen over en weer.  Rob voetbalde zijn laatste wedstrijd in mei jl en liet nog even zien waar hij goed in was: scoren. Hij besloot vervolgens terug te keren naar zijn oude liefde Groene Ster.

Één van zijn favoriete uitspraken was: Bizar. Precies het woord wat vele dachten toen ons dit nieuws bereikte.

We wensen familie, vrienden en kennissen veel sterkte met dit verlies.

Siebers, rust zacht……

Wijlre4_Siebers