In memoriam Wiel Becker

Geschreven op woensdag 3 januari 2024 09:55 door Bart Schrouff.

Gisteren bereikte ons het droevige bericht dat ons lid Wiel Becker is overleden in de leeftijd van 70 jaar. We verliezen in Wiel een clubman die zich op diverse manieren heeft ingezet voor onze vereniging. In de jaren ’80-’90 van de vorige eeuw als jeugdtrainer van onder andere zijn zoon Ron en in het jeugdbestuur van Struchter Boys. Vervolgens in het hoofdbestuur en als leider van zowel het 2e als het 1e elftal van Struchter Boys. Hierna was Wiel verantwoordelijk voor de opvang van de scheidsrechters bij de wedstrijden van het eerste elftal bij zowel Struchter Boys en na de fusie in 2015 van SV Geuldal. Daarnaast was Wiel ook altijd present als EHBO-er bij diverse activiteiten die we als vereniging organiseerden. Wiel was altijd aanwezig op ons sportcomplex en had een goed oog voor zaken die speelden binnen onze vereniging. SV Geuldal wenst de familie veel sterkte toe met dit groot verlies en we zullen Wiel in onze herinneringen bewaren. Op moment van schrijven is de exacte datum van de uitvaart nog niet bekend.