In memoriam Wiel Coemans

Geschreven op zaterdag 23 september 2023 13:56 door Bart Schrouff.

Afgelopen donderdag bereikte ons het droevige bericht dat Wiel Coemans is overleden. In Wiel verliezen we een lid die in diverse functies actief is geweest binnen Struchter Boys en SV Geuldal. Begonnen als lid van de kantineploeg, onmisbaar bij de diverse verbouwingen aan ons clubgebouw, leider van het derde elftal, grensrechter van het 1e elftal en uiteindelijk lid van de wekelijkse klusploeg. Zijn inzet voor onze vereniging werd in 2008 onderstreept middels een koninklijke onderscheiding. In Wiel Coemans verliezen we een clubman in hart en nieren.

We wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen veel steun toe met dit verlies. De begrafenis zal plaats vinden op donderdag 28 september om 11.00 uur in de kerk in Schin op Geul.