Infoavond jeugdleiders door Fysiotherapie Heuvelland

Geschreven op vrijdag 24 augustus 2018 10:13 door Bart Schrouff.
Afgelopen woensdag heeft een groep van 17 jeugdleiders een presentatie bijgewoond van Norman Broeders van Fysiotherapie Heuvelland. In een presentatie van ongeveer een uur kregen ze tips over hoe te handelen bij blessures, de opbouw van een warming-up en trainingen bij kinderen. De reacties waren erg positief en we hopen dan ook in de winterstop een vervolgpresentatie te gaan geven. Fysiotherapie Heuvelland heeft vestigingen in Schin op Geul en Wijlre en is al geruime tijd als sponsor aan onze club verbonden. De komende jaren zal zijn naam dan ook terug te vinden zijn op de poloshirts van de jeugdleiders en de warmloopshirts van de selectie. Dit in samenwerking met Bonne Aparte Food & Drinks te Valkenburg. We zullen hier later nog op gepaste wijze terugkomen. Wij danken Norman Broeders voor de informatieve avond en de steun aan onze vereniging!