Jaaruitzwaai 2015

Geschreven op zaterdag 2 januari 2016 19:58 door SV Geuldal.

In plaats van een nieuwjaarsreceptie een jaaruitzwaai……

In het kader van weer eens iets anders vond op 27 december de jaaruitzwaai van de SV Geuldal plaats.

Voorzitter Frans Souren opende de avond met een korte terugblik op het ontstaan, en de nog prille geschiedenis van de SV Geuldal.

Daarna werden maar liefst 5 teams gehuldigd voor het behalen van het kampioenschap in de najaarscompetitie. De mannen van de A1 en B1 kregen een medaille, die uitgereikt werd door enkele bestuursleden,  als blijk van waardering. De mannen van de C1, D1 en E1 werden allen voorzien van een prachtige muts in de clubkleuren. Alle aanwezigen trakteerden de kampioenen vervolgens nog op een dik verdiend applaus.

Daarna werd er officieel afscheid genomen van een aantal oud-bestuursleden. Van Wijlrese kant werden Ruud van Breemen, Eric Bertrand, Fien (van de Kantien) Eggen en Rob Stassen voor hun inzet en bewezen diensten bedankt. Aan “Sjinse” kant werden Henk en Paul Bemelmans nog eens in het zonnetje gezet. Beide heren hebben de primeur om de eerste nieuwe ere-leden van de “nieuwe” vereniging te worden, vanuit Wijlre waren er nog een aantal ere-leden die mee over gegaan zijn naar de SV Geuldal. Ook hier nog een keer een dikke proficiat voor Henk en Paul. Overigens blijven alle genoemde oud-bestuursleden hun steentje bijdragen in andere geledingen binnen onze vereniging, ook dat stemt ons tot grote tevredenheid.

Daarna speelde de coverband Just Notes Band de spreekwoordelijke sterren van de hemel. Als bestuur kunnen we terug kijken op een super gezellige en sfeervolle avond. Zij die er niet waren hebben absoluut iets gemist!