Jekerdal D3 – SV Geuldal D1 (4-0)

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op dinsdag 3 maart 2015 08:51 door SV Geuldal.

Zo de zaalcompetitie is voorbij. We gaan weer het veld op. Onze eerste wedstrijd als SV Geuldal in nieuwe tenues tegen Jekerdal D3. Maar ook met onze nieuwe leider Guido en Grensrechter Frenk.

Goede herinneringen hebben we helaas niet tegen Jekerdal. Wellicht dat we daarom stroef van start gingen op deze koude ochtend in Maastricht. Of was het misschien het gemis van Milan, Scott en onze leider Ad en het gemis aan wedstrijdritme, dat we er met ons koppie er niet bij waren, waardoor Jekerdal al heel snel de 1-0 scoorde.

Het spel kwam moeizaam op gang. Echter werden door ons ook mooie kansen gecreëerd. Door een hoekschop van Senne kreeg Ivan een mooie kopkans, die helaas over de goal ging. Door het harde en goede werk van onze verdediging en keeper, is het de eerste helft gebleven bij 2-0. In de 2e helft ging het spel beter. Het spel speelde zich voornamelijk af op de helft van Jekerdal. Maar we kwamen te kort om doelpunten te maken. De twee keer dat Jekerdal een kans kreeg, werden helaas door hen benut. Dat maakte de eindstand 4-0.

Dave