JO13-1 pakt weer drie punten!

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op maandag 7 november 2016 18:44 door Ruud Dautzenberg.

Zaterdag 5 november stond de thuiswedstrijd tegen Haslou op het programma. Omdat JO13-1 de laatste weken uitblonk in wisselvalligheid, was het afwachten hoe de sterren vandaag stonden. In de eerste helft hadden we wel een overwicht, maar we gingen teveel mee in het kluitjesvoetbal van de tegenstander waardoor de ruimtes klein bleven. Ondanks dat waren er diverse kansen, waarvan er twee benut werden voor rust. Luc verschalkte met een mooie lob de keeper en na enkele vergeefse pogingen tikte Jarno als gelegenheidsspits beheerst  de 2-0 binnen. Haslou zette daar slechts 1 kans tegenover die vakkundig door Justin om zeep werd geholpen.

In de rust werd door de trainers nogmaals benadrukt dat er al eerder een 2-0 voorsprong was tegen Daalhof en die konden we niet over de streep trekken dus alle hens aan dek!  In de tweede helft werd het veld goed breed gehouden en met meer overleg gespeeld en dat resulteerde al snel in de 3-0 van Christof. Daarmee was eigenlijk de wedstrijd beslist, want 4-0 viel ook al snel en dat smaakte naar meer. In een mum van tijd was de stand verhoogd naar 8-0 met doelpunten van onder andere Sjors, Ian en Niels. Onachtzaamheid achterin zorgde toch nog voor 8-1, waardoor er helaas geen clean sheet voor Justin in zat. Het geschreeuw van de wissels langs de kant (“tien, tien, tien”) gaf toch nog extra energie na deze tegenvaller en er vielen nog twee treffers aan de goede kant. Eindstand 10-1.

Allemaal een volllldoenddde!