JO15-1 Heel veel regen en doelpunten. (19-0)

Archief – 2017/’18
Geschreven op maandag 2 oktober 2017 08:44 door SV Geuldal.

Vandaag stond FC Kerkrade West op het programma. Ad had van tevoren een nieuwe tactiek uitgelegd en deze had direct effect want er waren al meteen mooie combinaties waardoor we na 10 minuten vóór stonden met 2-0 dankzij Ivo. Vlak hierna kregen we een corner waaruit Milan wist te scoren, 3-0. Niet snel na deze goal van Milan wist Ivo het al op 4-0 te zetten en was de wedstrijd pas 15 minuten bezig. In de 20e  minuut legde Ivo de bal 5 meter voor doel af op Ruben en die scoorde de 5-0. Vlak daarna vond ook Tim het net, 6-0. Ook Scott maakte 2 doelpunten vlak achter elkaar en toen stond het alweer 8-0. In het laatste kwartier van de eerste helft werden er nog 3 doelpunten gemaakt door Ghian, Ivo en Wouter, waardoor we met 11-0 de rust in gingen.

Na rust hadden we een nieuwe Keeper: Ivo. Hierdoor speelde Keanu in de spits samen met Ivan. Dit had veel effect want Ivan wist al vrij snel de stand op 12-0 te zetten. Hierna zakte het spel een beetje in en duurde het eventjes tot er weer een doelpunt viel maar Ivan wist er een penalty in te schieten en dus stond het nu op 13-0. Nu vielen er al snel weer wat doelpunten en wist Keanu de 14-0 te maken. Ook Ivan wist net zoals Ivo een hattrick te maken en hij zette de score uiteindelijk op 16-0. Keanu, Ghian en Wouter wisten de stand uiteindelijk op 19-0 te zetten. Wat een eindstand, en dat in een wedstrijd met heel veel regen!

Wedstrijdverslag gemaakt door Luc.