Kampioennuhhhhh

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op zaterdag 17 december 2016 22:06 door SV Geuldal.

JO11-1 Kampioen in 2e klasse

In een nog wat grijzig Geudal-decor was het vanochtend de ochtend dat onze JO11-1 (onder intimi de E1) hun kampioenswedstrijd zouden gaan voetballen tegen de leeftijdsgenoten van Amby. Het was prachtig druk door een grote aanhang van ouders, familie, vrienden en Geuldal-leden.

Onze spelers kleurden deze ochtend prachtig mooi oranje-rood in door met een klinkende overwinning het dikverdiende kampioenschap binnen te slepen. Mannuh proficiat met deze geweldige prestatie, geweldige cijfers en fanatiek publiek!!!

Het kampioensteam bestaande uit Raiko, Jurre, Cas, Sylvain, Joep, Yoeri, Dinand, Raf, Siep en hun trainers Martijn, Ruud, Armand en Martin werd uitbundig gefeliciteerd en gehuldigd. En zoals het een echte kampioen betaamt op de ‘platte’ kar door beide dorpen gereden onder de klanken van:  Campione, Campione!!!

Proficiat aan jullie allemaal namens alle leden en supporters van SV Geuldal!