Komende vrijdag SV Geuldal – FC Hoensbroek

1ste elftal
Geschreven op maandag 2 september 2019 12:36 door Bart Schrouff.

De 2e wedstrijd in onze bekerpoule tegen FC Hoensbroek wordt komende vrijdag gespeeld om 19.30 uur op ons sportpark in Schin op Geul. De eerste wedstrijd tegen vv Partij eindigde in een gelijkspel 2-2. FC Hoensbroek verloor zijn eerste wedstrijd met 2-0 tegen Voerendaal. FC Hoensbroek is voor SV Geuldal een onbekende tegenstander. Afgelopen seizoen degradeerde deze vereniging vanuit de 2e naar de 3e klasse. Leuke bijkomstigheid is dat bij FC Hoenbroek een ex-jeugdlid van Struchter Boys actief is, Corné Frissen. We hopen dat we Corné komende vrijdag weer mogen verwelkomen op het veld waar hij zijn eerste wedstrijdjes heeft gespeeld. De wedstrijdbal van komende vrijdag wordt geschonken door Kromhout Interieurs & Design, waarvoor dank.