Komende zondag: SV Geuldal – FC Gulpen

1ste elftal
Geschreven op woensdag 12 februari 2020 16:30 door Bart Schrouff.

Komende zondag 16 februari staat de derby SV Geuldal – FC Gulpen op het programma. Als de weergoden het toelaten zullen we om 14.30 uur aftrappen op ons complex in Wijlre. FC Gulpen doet het prima als debutant en staat op een mooie plek in de subtop. SV Geuldal is een beetje weggezakt en moet uitkijken nu enkele ploegen onderin verrassende uitslagen halen. Uiteraard hopen we op veel steun van onze supporters. In de wedstrijd in Gulpen eerder dit seizoen verspeelde SV Geuldal in de laatste 10 minuten een 0-2 voorsprong, jammer maar achteraf was 2-2 wel een uitslag waar iedereen vrede mee kon hebben. De wedstrijdballen voor deze wedstrijd zijn gesponsord door: Feestcafe ‘t Tepke uit Gulpen, Lunchroom de Looier uit Gulpen en Bock dak- en zinkwerken uit Nyswiller. SV Geuldal is zeer blij met de ondersteuning van hiervoor genoemde bedrijven.